• Wpisów:82
  • Średnio co: 20 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 01:00
  • Licznik odwiedzin:2 378 / 1741 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
ta pierwsza...

 

 
zjarany Zbyszek podjara ci humor

 

 
Słodki kotek *,* ohhh...
Lubicie koty? Ja dość często się jakimiś kotkami zajmuje (jestem wolontariuszką) choć mam na nie uczulenie

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
hahaha.. kocham go xD

 

 
śliczne *,*
Chciałabym takie ;**

 

 
Oj bardzo...

 

 
A tobie z czym się kojarzy?

 

 
hahaha...

 

 
oj tak ;c

 

 
hahaha... nie mam pojęcia... ;PP

 

 
Kto odważny??

 

 
życzę powodzenia

  • awatar Gość: Zapraszam do Mnie ;)
  • awatar Gość: o ja aż mi się przypomniał mój Koleś od Systemów Operacyjnych próbował włączyć , projektor ponad 30 minut xDDD
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
true

  • awatar Gość: Nooo . Nie lubie tego ;c . Heh . wpadnij ;33
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Będę tu pracować... oj będę ;33

 

 
Oj przydałoby się ;P

  • awatar moniikus: Zapraszam do mnie wielka wyprzedaż ; ciuchy , ramka cyfrowa i telefony może akurat co wpadnie Ci w oko. Na prawdę tanio :)
  • awatar Gość: dokładnie :p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
druga połówka istnieje...


 

 
Lamusie *,*

 

 
hahahaha... <3 <3 <3

 

 
hahahaha... Teraz już wiem xD

  • awatar Folari: Kilka lat temu właśnie rozcięłam bo byłam tak ciekawa :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Rozmawiają mnie tacy ludzie...
ps. Nie jestem za Barçą tylko realem <3

  • awatar Tyjda .: Ja kibicuje Barcy do małego, nie opuściłam żadnego meczu, obserwuje wszystko co sie dzieje na boisku jak i poza nim . Ale najbardziej mnie wkurwiaja tacy kibice co zaczeli dopiero teraz kibicować bo Barca sie stała modna i oglądają tylko ważne mecze, a na facebookach i innych pierdolnietych stronach pokazuja jakimi sa fanami i jak to umia wkleić jakiś obrazek z jakiejś debilnej strony i napisać "FCB <3" a pod spodem zawsze sie znajdzie jakiś idiota kto napisze cos podobnego . Tak samo jak znaleźli sie teraz fani Chelsea bo wygrala LM ale nikt nie widzi ze ciulato grala ;/ Przepraszam jesli kogoś urazilam ;)
  • awatar Gość: Dokładnie, pewnie 1/4 tych fanów leci na kolorki loga, i "umiejętności" Messiego, gdybym zapytał się dlaczego F.C.B, nie uzasadnilibyście tego... Pewnie składu bez patrzenia w google nie wymienicie. Taka prawda. Minusujcie AVE.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
I mój rozwalacz <3

  • awatar Gość: Dobree ! ;d. Zapraszam do mnie . Liczę na rewanż :) ♥
  • awatar ZamkniętaWsamotności: świetny wpis i blog . zapraszam ;d
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
To prawda ;D

 

 
on mnie rozwala xD

 

 
hahaha...
To ile mamy " prawdziwych " fanek?

 

 
wow... *,*



I to już ostatni wpis na dzisiaj... Dobranoc ;*
 

 
Przystojniak *,*